OSTUTINGIMUSED

OSTMINE

  • vali välja meelepärased tooted ning lisa ostukorvi. 
  • muuda vajadusel koguseid ning vali transpordivaliku alt sobiv kättetoimetamisviis.
  • tellimuse vormistamisel ole tähelepanelik ning kontrolli, et sisestatud informatsioon ja kontaktandmed oleksid täpsed.
  • saada tellimus. Sellest hetkest loetakse tellimus esitatuks, kuid täitma hakatakse seda peale arve summa laekumist.


TELLIMUSE MUUTMINE

  • juhul kui soovid peale tellmuse saatmist midagi veel muuta või täpsustada, saada sellekohane teade tellimine@kasitookunst.ee või tellimine@käsitöökunst.ee


HINNAD JA MAKSEVIIS

  • e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Ostu eest saad tasuda pangaülekandega. Ostu eest tasumiseks on aega 3 ööpäeva. 3 ööpäeva pärast tellimuse vormistamist tasumata tellimus tühistatakse.


KAUBA TAGASTAMINE

  • kui selgub, et ostetud kaup mingil põhjusel ei sobi, siis on võimalus 7 päeva jooksul see tagastada.
  • juhul kui soovid kaupa tagastada, saada sellekohane e-kiri: tellimine@käsitöökunst.ee , kus on ära toodud järgnev info:
  1.  agastatav toode
  2.  arve number
  3.  põhjus
  4.  arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda
  • tagastatav toode peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab tellija. Tagasi ei maksta tellitud kauba saatekulu.

RAHA TAGASTAMINE

  • müüja tagastab tellijale kauba tagastamise korral kauba eest tasutud hinna  hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest osundatud pangakontole.


ISIKUANDMETE KASUTAMINE

  • kõiki külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset teavet. Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele.


TARNEAEG JA POSTITUS

  • tellimuse saadame teele 1-7 tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.
  • kauba toimetame kohale kasutades DPD kullerteenust ,Eesti Posti  pakiteenust ja SmartPosti teenust. SmartPosti teenustasu on arvele lisatud, kui valite muu kättetoimetamisviist, tuleb kauba kättesaamisel tasuda paki kohaletoimetamiskulud.
  • kui kaup on kohale jõudnud, väljastab postiasutus vastava teate. Kuller kooskõlastab kättetoimetamise telefoni teel. Kui kulleril pole võimalik pakki üle anda ( adressaat pole kättesaadav ), viiakse pakk lähimasse postkontorisse ning sealt tuleb see ise ära tuua.